گلزار رفت، خلج هم‌بازی مهران مدیری شد

شفقنا زندگی – گلزار رفت، خلج هم‌بازی مهران مدیری شد .

به گزارش شفقنا زندگی بنا بر اطلاع چارسو فرهنگ؛ محمدرضا گلزار در سریال «ریمنی» به کارگردانی مجید توکلی مقابل دوربین نخواهد رفت و به جای آن بهزاد خلج در این مجموعه بازی می‌کند.

سریال «ریمنی» به کارگردانی مجید توکلی، تهیه‌کنندگی سید ابراهیم عامریان و نویسندگی مسعود خاکباز، پیش از این مهران مدیری را به گروه بازیگران خود اضافه کرده و حضور بابک حمیدیان در این سریال قطعی شده بود.