مرد جوانی ۳ نفر را در پایانه جنوب تهران با چاقو مصدوم کرد

شفقنا زندگی – مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: مرد جوانی با استفاده از سلاح سرد(چاقو) و به دلایل نامشخص به سمت مسافران حاضر در پایانه جنوب تهران حمله و ۳ نفر را مجروح کرد.

 

حسن عباسی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حوالی ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه حادثه چاقوکشی در پایانه جنوب به سامانه ۱۱۵ اعلام و ۳ تیم درمانی اورژانس بلافاصله به محل اعزام شدند.
وی اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی فرد ضارب با دردست داشتن چاقو، ضمن حمله با حاضران، ۳ مرد را در محوطه پایانه مجروح کرد.
مدیر روابط عمومی اورژانس تهران ادامه داد: عوامل اورژانس با حضور در محل حادثه و پس از انجام اقدامات اولیه درمانی، مصدومان حادثه را به بیمارستان های بهارلو و کاشانی منتقل کردند.
به گفته وی، وضعیت عمومی مصدومان این حادثه رضایت بخش است.

منبع :ایرنا

به کانال ایران شفقنا بپیوندید
@iranshafaqna

برچسب‌شده: