سرباز فراری پسر ۱۲ ساله را در پارک آزار داد

شفقنا زندگی – پسری ۱۹ ساله، دانش‌آموز ۱۲ ساله را به این بهانه که مادرت سکته کرده است، به محلی خلوت کشاند و مورد آزار قرار داد.

 

۶ شهریور امسال، پسری ۱۲ ساله به نام کامران همراه پدر و مادرش به یکی از کلانتری‌های پایتخت مراجعه کرد و گفت: «امروز در پارک سر کوچه در حال بازی بودم که پسری جوان به سمتم آمد و مدعی شد مادرم سکته کرده است. همراهش رفتم اما او ناگهان مرا به زور به محلی خلوت کشاند و مورد آزار قرار داد. بعد هم رهایم کرد و متواری شد.»

با ثبت این شکایت، ماموران کلانتری فرجام وارد عمل شدند و پس از انجام چهره‌نگاری، متهم را شناسایی و دستگیر کردند. سعید ۱۹ ساله، صبح دیروز از بازداشتگاه به دادگاه کیفری استان تهران منتقل و مورد تحقیق قرار گرفت. او گفت: «من سرباز فراری هستم. روز حادثه Incident در پارک قدم می‌زدم که با دیدن شاکی وسوسه شدم. به او گفتم مادرت مریض شده و سکته کرده است. او خیلی نگران شد و همراهم آمد، اما من در یک لحظه، او را به زور به کوچه‌ای خلوت بردم و مورد آزار قرار دادم. من از این کارم پشیمانم و درخواست بخشش دارم.»

در پایان جلسه، دستور انتقال شاکی به پزشکی قانونی و انجام تحقیقات بیشتر از متهم صادر شد.

منبع : رکنا

به کانال ایران شفقنا بپیوندید
@iranshafaqna

برچسب‌شده: